BJ48-200W Lithium Ion Battery Bank Smart BMS 51.2V/48V 200AH LiFePO4

Descrizione breve:

Novu Design

  1. Si move facilmente cù roti
  2. Una pila nantu à l'altru per risparmià spaziu
  3. Display precisu da u metru di coulomb LCD

Lochi di applicazione

Per i zoni senza putenza urbana, u pacchettu di batterie pò esse carricu da pannelli solari, travagliendu cù inverter, per furnisce l'alimentazione 220V per l'usu domesticu;per i zoni induve l'energia urbana hè caru, u pacchettu di batterie pò esse caricatu da a putenza solare o di a cità durante u ghjornu, è l'electricità hè furnita durante i tempi quandu l'electricità hè caru.U pacchettu di batterie pò ancu esse usatu cum'è UPS per evità a perdita di l'infurmazioni è l'alimentazione d'emergenza causata da un fallimentu bruscu di energia.I pacchetti di batterie sò adattati per l'usu cummerciale, l'alimentazione industriale è domestica, i bisogni di energia agricula, è più.

Vantaghji

Disegnu di stack, roti ponu esse sguassati, faciule da stallà.

Utilizendu u fosfatatu di ferru di litiu BYD novu pacchettu di bateria originale, a vita di u ciclu hè finu à 4000 volte, è a vita hè più di 12 anni.

Disegnu di struttura a prova di polvera, uscita DC, sicura è affidabile.U compartimentu BMS hè faciule da rimpiazzà.

Imballaggio standard integratu di merchenzie periculose, trasportu sicuru è convenientu.

 


Detail di u produttu

Tags di u produttu

BJ48-200AHW lithium ion battery

gioia blu Servu di batterie:

OEM: Benvenuti à fà prudutti persunalizati secondu i vostri bisogni.

Qingdaogioia bluTechnology Co., Ltd. hè situatu in u bellu Istitutu di Ricerca Industriale di Qingdao High tech Zone, spicializata in u disignu, u sviluppu è a pruduzzione di diversi apparecchi, fotovoltaici è prudutti di almacenamento di energia.

gioia blu Controlu di qualità di a batteria:

A cumpagnia hà sempre aderitu à a pulitica di basa di a qualità prima è u cliente prima, hà rinfurzatu a gestione di a qualità è hà stabilitu un sistema di gestione di qualità in linea cù i requisiti di ISO9001: 2008.

Mentre aumentendu continuamente l'investimentu in hardware, a cumpagnia presta piena attenzione à a cultivazione è a migliione di a qualità di u persunale, realiza regularmente a furmazione di cumpetenze in u travagliu, implementa a gestione 6S, è forma una squadra di staff di alta qualità.

A cumpagnia attribuisce una grande impurtanza à u cuntrollu di qualità è u cuntrollu di i costi di l'acquistu di materie prime, è stabilisce regule strette di ispezione in entrata è sistema di valutazione di i fornitori.E materie prime utilizzate sò i prudutti di i pruduttori internaziunali è naziunali cunnisciuti, chì assicuranu in modu efficace chì i prudutti d'alta qualità è i servizii eccellenti rispondenu à i bisogni di i clienti.

Dettagli di imballaggio:

Imballaggio standard per l'esportazione.

Cartons cù vassoi di plywood per assicurà i prudutti stabili è sicurità.

Per assicurà megliu a sicurità di Batteria, servizii di imballaggio prufessiunali, ecologichi, convenienti è efficaci seranu furniti.

FAQ:

Q1: Sò una sucietà cummerciale o un fabricatore ?

A: Semu manufacturi prufessiunali nantu à i prudutti solari è di batterie.

Q2: Pudete furnisce mostra?

A: Iè, pudemu furnisce mostra, ma avete bisognu di pagà per questu, perchè u pannellu solare, a batteria di ioni di litio è u sistema solare sò costosi, per quessa ùn pudemu micca fà quelli gratuiti.

Q3: Pudete aduprà a nostra marca?

A: Iè, Blue Joy hè una fabbrica OEM, utilizate a vostra marca hè dispunibule.

Q4: Pudete stampà a nostra cumpagnia LOGO nantu à u pruduttu è u pacchettu?

A: Iè, pudemu fà per l'ordine di u containeru, ma se vulete cumprà una prova o un campionu, caricaremu una tarifa di logu.

Q5: Accettate u disignu persunalizatu nantu à a taglia?

A: Iè, Travagliemu in a produzzione di prudutti di u sistema di batterie solare per più di 15 anni, cusì simu prufessiunali per fà persunalizà u disignu secondu a vostra dumanda.

Q6.What hè i vostri termini di consegna?

Avà perchè a dumanda solare è di batterie cresce largamente, cusì u tempu di consegna hè più longu di u normale.Accettamu EXW, FOB, CIF, etc.

Benvenuti à cuntattateci per più dettagli, vi offremu u prezzu più cumpetitivu è u megliu serviziu!

E-mail: sales@ bluejoysolar.com WhatApp:+ 86-191-5326-8325 Serviziu Aftersales: + 86-185-6130-9657


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi