Pulitica di privacy Lanjing Technology

Vogliu ricurdà chì prima di diventà un utilizatore, leghjite attentamente stu "Accordu di privacy di Qingdao Lanjing Technology Co., Ltd" per assicurà chì capisce cumplettamente i termini di stu accordu.Leghjite attentamente è sceglite di accettà o micca l'accordu.U vostru usu serà cunsideratu cum'è accettazione di stu accordu.Stu accordu stipula i diritti è l'obligazioni di u serviziu di software "BLUEJOY" trà Qingdao Lanjing Technology Co., Ltd (in seguitu chjamatu "Tecnulugia Lanjing") è l'utilizatori."Usuariu" si riferisce à un individuu o cumpagnia chì usa stu software.Stu accordu pò esse aghjurnatu da Lanjing Technology in ogni mumentu.Una volta chì i termini di l'accordu aghjurnati sò annunziati, rimpiazzaranu i termini di l'accordu originale.Ùn serà datu più avvisu.L'utilizatori ponu verificà l'ultima versione di i termini di l'accordu in questa APP.Dopu avè mudificatu i termini di l'accordu, se l'utilizatore ùn accetta micca i termini mudificati, per piacè cessate d'utilizà immediatamente u serviziu furnitu da "Smart BMS", è l'usu cuntinuu di l'utilizatore di u serviziu serà cunsideratu cum'è accettatu a mudificazione. accordu.

1.Privacy Policy
Per furnisce i servizii più precisi è persunalizati, durante u vostru usu di stu serviziu, pudemu cullà a vostra infurmazione di locu in i seguenti modi.Sta dichjarazione spiega l'usu di l'infurmazioni in queste situazioni.Stu serviziu vi dà una grande impurtanza Per a prutezzione di a privacy persunale, leghjite attentamente a seguente dichjarazione prima di utilizà stu serviziu.

2. Stu serviziu richiede i seguenti permessi
1) Applicazione di permessu Bluetooth.L'applicazione hè a cumunicazione Bluetooth, avete bisognu di attivà u permessu Bluetooth per cumunicà cù u hardware di a prutezzione.
2) Dati di locu geograficu.Per furnisce i servizii, pudemu riceve l'infurmazioni di u locu geugraficu di u vostru dispositivu è l'infurmazioni relative à u locu almacenendu in u vostru telefuninu è attraversu u vostru indirizzu IP.

3. Description di u scopu di u permessu
1)"BLUEJOY" usa a funzione Bluetooth per cunnette à a scheda di prutezzione di a batteria.A cumunicazione trà i dui dispusitivi richiede chì l'utilizatore apre u serviziu di locu di u telefuninu mobile è u locu di u software per ottene permessu;
2) Applicazione di permessu Bluetooth "BLUEJOY".L'applicazione hè a cumunicazione Bluetooth, avete bisognu di attivà u permessu Bluetooth per cumunicà cù u hardware di a prutezzione.

4. Prutezzione di l'infurmazione persunale di l'utilizatori
Stu serviziu uttene dati di locu geograficu di u telefuninu mobile per a necessità di l'usu normale di stu serviziu.Stu serviziu prumette micca di divulgà l'infurmazioni di locu di l'utilizatori à terze parti.

5.Altru
1. Seriu ramintà utilizatori à attente à i clauses in stu accordu chì exempt anjing Technology da a responsabilità è limità diritti utilizatori.Leghjite attentamente è cunsiderà i risichi in modu indipendenti.I minori anu da leghje stu accordu accumpagnatu da un tutore legale.
2. Qualchese clause di stu accordu hè invalidu per ogni mutivu o senza timore di l'applicabilità, e clause restanti sò sempre valide è ubligatori per i dui partiti.


Tempu di Postu: Aug-17-2022